El cap de setmana del 3 al 5 de Març la UPC organitzarà al Campus Nord una nova edició HackUPC on 500 estudiants escollits pel seu nivell tècnic vindran de tot el món amb un únic objectiu, desenvolupar un projecte tecnològic amb només 36 hores.

Una hackathon és un esdeveniment orientat a programadors, dissenyadors i entusiastes del món creatiu tecnològic. L’objectiu és desenvolupar un projecte innovador per equips, sota el format de competició en 24 o 36 hores.

Al final de la hackathon, un jurat escull els millors projectes seguint un criteri establert. Durant l’esdeveniment s’organitzen presentacions tècniques per part dels patrocinadors així com altres activitats per fomentar la col·laboració entre participants.

L’esdeveniment culminarà amb la presentació dels finalistes seguida de l’entrega de premis, on assistiran jutges de les empreses patrocinadores i de la universitat. La cerimònia de clausura estarà oberta al públic general i se celebrarà el diumenge 5 a les 14:00 a l’edifici Vèrtex del Campus Nord.