El Dilluns dia 27 de Març vam realitzat la presentació del nostre projecte CampusLab a la Fira de projectes del Nexus24. En aquest esdeveniment vam compartir el treball, resultats i aprenentatges dels Equips Nexus24 que hem participat en la convocatòria 2016.

“Aquesta sessió va dirigida a la comunitat UPC interessada en la col·laboració i en la millora de la universitat. També a les  persones que treballen a l’administració pública, o hi estan vinculades o interessades, i volen conèixer una experiència real d’aplicació del treball col·laboratiu per innovar en els serveis públics.

La jornada va estar organitzada en dues parts diferenciades. A l’inici de la sessió cada equip va exposar les conclusions i vivències del seu projecte de forma individual. Després es va crear un espai comú on tots els projectes estàvem representats de forma que tothom pogués apropar-se i preguntar.

Per la primera part vam realitzar unes presentacions en “només” 6 minuts on cada projecte havia de reflectir la seva experiència i treball durant el Nexus24. Al nostre torn vam presentar l’equip que ha format part del projecte, les diferents accions que hem anant realitzant aquests mesos, la col.laboració amb els alumnes del màster de sostenibilitat i els resultats del nostre projecte. Podeu trobar la nostra presentació aquí.

Per la segona part vam preparar un “estand” publicitari del projecte on vam mostrar un póster del recorregut del nostre projecte. També vam instal.lar un portàtil i un projector per presentar la nostra web CampusLab i que tothom pogués navegar i fer-la servir. Podeu trobar el nostre pòster aquí.

Moltes gràcies a tots!